معلم

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:52

کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

yy7x_a1.jpg

همه چيز در مورد کلاهبرداري حرف آخر ،‌ حرف آخر کلاهبردار است !  در طي چند سال اخير که محبوبيت موسسه حرف آخر دو چندان شد حرف‌ها و شايعه‌اي مبني بر موسسه حرف آخر به گوش بعضي از خانواده‌ها و دانش‌ آموزان رسيده است که از شما خواهشمنديم با خواندن کامل اين مقاله خود تصميم بگيريد که آيا اين شايعه ها درست هست يا نه !

کلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

موسسه حرف آخر سال ???? زير نظر بزرگترين دبير رياضي کشور استاد عبدالرضا منتظري پا عرصه آموزش نوين گذشته و در چند سال گذشته محبوبيت و نتايج درخشاني را به همراه داشته است همانطور که در جريان هستيد موسسه حرف آخر در صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هاي متنوعي را براي شما دانش آموزان تهيه کرده و در راستاي عدالت آموزشي گوشه‌اي از زحمات و آموزش‌هاي دبيران خود را به صورت رايگان در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد که اين موضوع باعث شد تا ما موسسه حرف آخر در اخبار سراسري به عنوان بهترين برند آموزشي شناخته شده و مدارک بين المللي زيادي را دريافت نمايد.

حال بياييد بررسي کنيم که چرا اين موسسه در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي داشته و باعث شده تا ديگر موسسات اين شايعات را در مورد موسسه حرف آخر بسازند و موسسه حرف آخر را کلاهبردار بدانند و کلاهبرداري حرف آخر را بر سر زبان ها بياندازند، انقلاب بزرگ موسسه حرف آخر در کنکور در زمينه استفاده از پويانمايي و انيميشن و الگوهاي تست زني به جاي تکنيک هاي تست زني مي باشد که دانش آموز را از شر فرمول هاي زياد و يادگيري سخته مفاهيم نجات داده و دانش آموز را به هدف خود نزديک تر مي کند.

حفظ مطالب به روش حرف حرف آخر

بگذاريد مثالي برايتان بزنم شما قطعاً کتابي در زمينه هاي مختلف را مطالعه کرده ايد اما حال به ياد بياوريد که چقدر از آن کتاب را به خاطر داريد؟ درسته! حجم زيادي از مطالب کتاب از خاطر شما فراموش شده است يا نه کتاب‌ها و رمان‌هاي بلند به نظر شما اگر به صورت فيلم در بيايند بيشتر لذت بخش هستند يا خواندن کتاب هاي وقت گير يا الان به اين فکر کنيد که بعد از امتحان هاي مدرسه ديگر مطالب امتحان را فراموش مي کرديد اين به دليل حفظ کردن مطالب مي باشد.

الان اگر به شما شماره تلفني داده و بگويند که آن را حفظ کنيد و 10 دقيقه بعد آن رابگوييد به راحتي اين کار را انجام ميدهيد اما اگر روز بعد دوباره از شما اين شماره را بخواهند ديگر اين شماره را به خاطر نداريد چون اين شماره وارد حافظه کوتاه مدت شما شده بود. بعد اما اگر شما دروس خود را به صورت شهودي سازي ياد بگيريد ديگر مطالب از ذهن شما خارج نخواهد شد مثل فيلمي که درگذشت ديديد و الان جزئيات آن فيلم را هنوز به خاطر داريد نقطه قوت موسسه حرف آخر در همين زمينه مي باشد که مطالبات شهودي سازي و مفهومي کردن دروس به شما آموزش داده مي شود

هنوز کلاهبرداري حرف آخر درست است ؟!

آيا با حرفهايي که خوانديد هنوز اعتقاد داريد که حرف آخر کلاهبردار است آيا تا به حال کسي پيدا شده از محتواي موسسه ايراد بگيرد يا بگويد فلان سوال کنکور با اين الگوها حل نمي‌شود خير تمامي سوالات کنکور با الگوهاي اساتيد موسسه قابل حل هستند و اگر دانش آموزي پيدا شود که ادعا کند سوالي با الگوهاي قابل حل نخواهد بود از موسسه جايزه‌اي دريافت مي‌کند. حسن نيت موسسه آموزشي حرف آخر آنجا اثبات ميشود که به هر عهدي که با دانش آموز ببندد به آن پايبند خواهد بود. ما براي دانش آموزان برنامه اي تهيه کرديم تا طبق آن برنامه دروس خود را پيش ببرد و در کنار آن مشاورين مجربي را در اختيار دانش آموزان قرار داده تا سوالات مشاوره اي خود را از مشاوران بپرسند.

نتايج موسسه حرف آخر

اگر موسسه حرف آخر کلاهبردار مي‌دانيد و به کلاهبرداري حرف آخر معتقد هستيد به نتايج درخشاني موسسه نگاه کنيد اسامي رتبه برتر هاي موسسه را فقط در سال ?? برايتان مي گذارم تا بدانيد آيا موسسه مي تواند شما را برطرف کند يا نه

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • هانا و روژين ياري رتبه 12 و 18 کنکور تجربي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي
  • مهراد زارع رتبه 31 کنکور تجربي
  • محمد رضا خوشرو رتبه 59 کنکور تجربي
  • سجاد عليزاده رتبه 87 کنکور تجربي و 13 زبان
  • سجاد نوري رتبه 71 کنکور تجربي
  • تورج جعفري رتبه 187 کنکور تجربي
  • فردين باربد رتبه 203 کنکور تجربي

وديگر دوستان رتبه برتر که به دليل زياد بودن اسامي با عرض معذرت قادر به نام بردن اسمشان نيستيم

ديدي که کلي دانش آموز از منابع موسسه استفاده کردند و نتايج درخشاني را در کنکورهاي سراسري به دست آوردند حال با کنار گذاشتن اين شايعات با دريافت پکيج هاي موسسه به همراه مشاورين مجرب به جنگ با کنکور رفته و نتايج خوبي را در کنکور به دست بياوريد و در دانشگاه‌هاي معتبر تهران در رشته هاي تجربي و رياضي به هدف خود رسيده و آينده خود را تضمين نماييد

حقيقت در مورد کلاهبرداري حرف آخر

در تمامي موسسات قيمت ها به صورت متفاوت مي باشد ولي در موسسه حرف آخر قيمت‌هاي مصوب باعث شده تا دانش‌آموزان به صورت يکسان ديده شوند و تمامي تخفيف ها به صورت يکسان به تمام دانش آموزان تعلق پيدا کند شما دانش آموزان با مراجعه به فروشگاه موسسه حرف آخر مي توانيد از قيمت ها مطلع شده و منابع موسسه را دريافت نماييد به شايعات ديگر موسسات عليه حرف آخر اعتنا نکرده و با توجه به نتايج و مدارک حرف آخر از منابع موسسه استفاده کرده و مثل ديگر دانش آموزان در کنکور نتايج درخشاني را به دست بياوريد.

به نقل از https://harfehakhar.co/ و بر گرفته از مقاله کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : کلاهبرداری,حرف,آخر,از,شایعه,تا,واقعیت,!, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 285 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:42

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار کرده و با هم چت کنند يا همان گپ بزنند صحبت کنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي که براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي کردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اکنون هم هست و مورد کارکرد بسياري از کاربران اکثر کشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شرکت ياهو است و کاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب کاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده کنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شرکت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي که از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه کرده اند،چت کنند!چت ياهو مسنجر در قديم که هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده کاربران قرار ميگرفته! اما هم اکنون که ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره که فقط هم مخصوص چت کردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده که وقتي الان شما سايت گوگل را باز کنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ کنيد در نتايج ان ميبينيد که چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده که دقت کنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند که مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم که دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلکه فقط معروف ترين ان ها که خوب در اينترنت و بين تمام کاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امکاناتي که هم اکنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امکانات مختلفي و جالبي را براي کاربران حاضر در چت فراهم کرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و کاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ کردن متن با هم گفت و گو کنند و ارتباط داشته باشند که گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امکانات جديد دسترسي پيدا نکرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون کلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در کنار همه اين ها، امکانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره که کاربران مي توانند از ان ها استفاده کنند!! ناز چت در چت روم ها يکي مشهد چت پي وي يا تهران چت کردن خصوصي کاربران با يکديگر است و ديگري چت عمومي هستش که همه کاربران به صورت همزمان و اشکار با يکديگر صحبت ميکنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين کاربران خود يا با يکديگر را به راحتي کنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از کاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيکاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يک سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ کاربر مجازي که ما با او چت مي کنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يکبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يک نکته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يک حرف و يا يک وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را کامل باور نکنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان کنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,به,زبانی,ساده, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:57

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از کارهايي است که بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيک و مشکلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشکل ترافيک برخورد نکنيد و در زمان تان صرفه‌جويي کنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد که سفارش گل يکي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست که براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارک ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نکنيد که گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يک هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري که حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شکل و سبک و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ که از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امکان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باکس گل هديه مانند باکس گل رز يا باکس گل مريم يا باکسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال کرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نکته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نکته است که اين کار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد که بااطلاع و تسلط کافي به هنر زيبايي‌شناسي و ترکيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور کرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده کرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور کنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يکي از کساني که دوستش داريد، گل يا باکس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يکي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است که مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌کند کسي که دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد که مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يکي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر کجايي که باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يکي از کارهاي روزمره افرادي است که يا وقت کافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيک شهر هدر دهند. اين روش بسيار کارآمد و کاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي که امروزه افراد کمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امکان را براي افراد فراهم کرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در کنار شيک بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد که خريد دسته‌گل يکي از کارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده کنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلکه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد کرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه مطالب کليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌کنند. خريد گل اين امکان را به شما مي‌دهد که بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي که وجود دارد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيک را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيک و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيک چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي که در خريد دسته‌گل شيک مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي که مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه کنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب کنيد. خريد گل‌هاي يکرنگ و يک‌شکل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌کنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراکه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند کرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيک درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام کار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب کرد و سفارش را ثبت کرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باکس گل رز جاودان : يک هديه خاص و لاکچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يکي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري که ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، کريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دکوراسيون اتاق و دفترکار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در کنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميکند که عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو کار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تک شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد کننده آن و جنس باکسي که در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : سفارش,آنلاین,گل,چه,مزایایی,نسبت,به,خرید,حضوری,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 210 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:14

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 248 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:33

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 272 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:46

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از کارهايي است که بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيک و مشکلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشکل ترافيک برخورد نکنيد و در زمان تان صرفه‌جويي کنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد که سفارش گل يکي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست که براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارک ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نکنيد که گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يک هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري که حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شکل و سبک و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ که از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امکان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باکس گل هديه مانند باکس گل رز يا باکس گل مريم يا باکسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال کرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نکته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نکته است که اين کار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد که بااطلاع و تسلط کافي به هنر زيبايي‌شناسي و ترکيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور کرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده کرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور کنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يکي از کساني که دوستش داريد، گل يا باکس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يکي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است که مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌کند کسي که دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد که مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يکي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر کجايي که باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يکي از کارهاي روزمره افرادي است که يا وقت کافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيک شهر هدر دهند. اين روش بسيار کارآمد و کاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي که امروزه افراد کمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امکان را براي افراد فراهم کرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در کنار شيک بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد که خريد دسته‌گل يکي از کارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده کنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلکه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد کرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه مطالب کليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌کنند. خريد گل اين امکان را به شما مي‌دهد که بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي که وجود دارد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيک را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيک و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيک چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي که در خريد دسته‌گل شيک مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي که مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه کنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب کنيد. خريد گل‌هاي يکرنگ و يک‌شکل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌کنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراکه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند کرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيک درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام کار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب کرد و سفارش را ثبت کرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باکس گل رز جاودان : يک هديه خاص و لاکچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يکي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري که ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، کريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دکوراسيون اتاق و دفترکار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در کنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميکند که عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو کار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تک شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد کننده آن و جنس باکسي که در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : سفارش,آنلاین,گل,چه,مزایایی,نسبت,به,خرید,حضوری,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:07

لینک دوستان

خبرنامه